גננים באזור השרון – שלבים חשובים לעיצוב גינה

שתף את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

גננים באזור השרון מתמחים באלמנטים שונים של גינון – האחד מתמחה בהתקנת דשא סינטטי, לשני אין שני בכל הנוגע להטמנת מערכות השקיה והשלישי מגזם עצים בצורה כה יצירתיות שכולם מתפעלים. אנשי האדמה מתמחים בכל!

למרות זאת, הצד החזק שלנו הוא עיצוב גינה והקמת גינות ובשל כך, החלטנו להסביר לכם מעט על השלבים של עיצוב גינה בצורה נכונה. 

אז קדימה, בואו נתחיל.

קבלת השראה

למרות שאנחנו המומחים, מטרתו היא לעצב לכם את גינת החלומות שלכם ולכן, גם עליכם לעשות מעט שיעורי בית.

עוד טרם יצירת הקשר, עליכם להבין בדיוק מה אתם רוצים – האם אתם רוצים דק עץ שישמש לכם כמין מרפסת, או שאתם מעדיפים ריצוף בטון? האם תרצו עצי פרי או רק פרחים? דשא אמיתי או סינטטי? עליכם לדעת את התשובות לכל השאלות הללו כדי שאנו נוכל לספק לכם את התוצר הסופי בצורה הטובה ביותר.

אם אתם לא בדיוק יודעים מה אתם רוצים ופתוחים להצעות, תמיד אפשר להיכנס לאתר שלנו ולראות עבודות עבר. כך תקבלו מעט השראה לעיצובים מעניינים ובנוסף תוכלו לראות את רמת העבודה שלנו.

אופציה נוספת היא להיכנס לאתר או אפליקציית פינטרסט ולחפש שם כמה עיצובים מעניינים שמצאו חן בעיניכם.

חשוב לקחת בחשבון את רמת התקציב שלכם כשאתם מתכננים את הגינה החדשה שלכם. ישנם אלמנטים שאולי תרצו ברמת התיאוריה אך בפועל, חורגים מהתקציב שקבעתם לעיצוב הגינה וכמובן, לא לשכוח, את התשלום לגננים באזור השרון.

שלבים חשובים לעיצוב

  1. תכננו לפי הצרכים והרצונות שלכם – יצירת בריף עיצובי של מה שאתם רוצים וצריכים מחלל הגינה שלכם הוא חיוני ולכן הוא השלב הראשון בתהליך תכנון הגינה. הבינו מהן הבעיות שאתם רוצים לפתור – חוסר פרטיות בגינה, בעיות של השקיה, חוסר צבעוניות וכדומה – וכמובן, של כל המטרות שאתם רוצים להשיג עם פרויקט הגינה שלכם – מקום לבלות בו את סופי השבוע, מקום גדול לאירוח וכדומה.
  1. החליטו מה לשנות ומה יכול להישאר – אמנם מהפך מלא מביא לרוב לתוצאה ייחודית יותר, אבל זה יכול להיות מאוד יקר ועלול להימשך לאורך זמן רב. ביצוע שינויים עדינים עולים בהכרח פחות כסף, אך לגישה זו יש היקף מוגבל יותר. השקיעו זמן בהסתכלות ביקורתית ואמיתית על הגינה ועל הנקודות הטובות והרעות שלה לפני פיתוח התוכנית שכלם, ולפני שגננים באזור השרון יתחילו כל סוג של עבודה. אולי תרצו להחליף את אזור הישיבה שלכם אך לא את עצי הפרי.
  1. הבינו את העלויות – העלות תלויה הגודל הפרויקט. אם הפרויקט הרצוי הוא גיזום עצים בלבד, ככל הנראה העלות לא תהייה גבוהה מדי (גם כאן העלות תלויה במספר העצים, גובה ועוד פרמטרים שונים). לעומת זאת, אם אתם מעוניינים במייקאובר מלא לגינה שלכם, עליכם להיות מוכנים להוציא סכום לא מבוטל של כסף על חומרים וגם על העבודה של גננים באזור השרון.
  1. הגדרת תקציב – כשאתם נכנסים לפרויקט רציני מסוג זה, עליכם להגדיר תקציב מדויק ככל הניתן להשלמת הפרויקט. קחו בחשבון שיכול מאוד להיות שחלק מהאלמנטים עליהם חלמתם לא נכנסים בתקציב שלכם. למשל, אם הקצבתם לפרויקט 20,000 ₪, ככל הנראה לא תוכלו לקבל גם בריכה חדשה, גם פרגולה וגם דק עץ המשתרע על שטח די גדול. לכן, היו ריאליים ביחסי חזון – תקציב עוד לפני תחילת העבודה.

גננים באזור השרון זה אנשי האדמה

אנשי האדמה מתמחים בשלל תחומי גינון כמו התקנת דשא סינטטי, גיזום עצים, שיקום גינות וכמובן – עיצוב והקמת גינות.

כשאתם זקוקים לגננים באזור השרון, אתם צריכים חברת גינון אמינה, בעלת ניסיון עשיר ורקורד מוצלח – אתם צריכים את אנשי האדמה.

לאחר שנסגרתם על התקציב והחזון, צרו איתנו קשר ויחד נתחיל לעורר לחיים את גינת החלומות שלכם.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

שיקום מדשאות

שיקום מדשאות

אם אתם מחפשים לשקם את הדשא והגינה שלכם, אז תשמחו לדעת שיש מגוון רחב של שירותי גינון ופיתוח. משיקום דשא ושיקום מדשאות ועד שיפוץ גינה,